Bara så ni vet..

.. så tidigare ikväll så skrev jag ett inlägg här i bloggen.. När jag var på promenaden!
Men den datorn ville inte som jag ville, så det gick tyvärr inte att publicera det.
Och inte heller så sparades det! Typiskt!

Men nu när jag väl är hemma, så sitter jag här och skriver igen :)
Sköönt det! Jag ramlade precis innanför dörren här hemma faktiskt :)
Men jag har haft en riktig jävla toppen kväll, underbart jävla folk!
Som jag har saknat att umgås med er!<3
UNDERBART!

Men men, nu ligger man här igen! Trött som tusan, men orkar inte lägga sig o sova ;)
Haha!

Jag ska läsa lite bloggar nu hade jag tänkt, vara lite smått social på msn/facebook för att sedan krypa ner under mitt underbart varma och gosiga duntäcke! <3 *ler*

Hoppas iallafall att alla därute har haft en riktig myspys kväll eller ev. en riktig partynatt ;)
Jag höll mig iallafall till soffan och myspyset :) Och det underbara folket då förstås :)

Nu ska jag iallafall kika runt lite här på internet innan jag ska inta ryggläge och sova :)
Godnatt bloggisar :)

pusssss



Kanske världens bästa!?!
;)


Kommentarer
´malin

hihi okey :)

Jag ska alldeles strax iväg till jobbet.

ska jobba i 9 timmar, suck! jobbigt!



hihi okey, men nästa gång tar vi rättvik! :)



PUSSS SWEEITE! <3

2010-01-17 @ 11:38:59
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0