det får aldrig vara fööööör bra

hallå :)

igår hade vi lite slappdag här hemma :)
tv-spel, pizza och lite (läs: MASSOR) mys :)

var meningen att martin o sandra skulle vara med.
men så blev det inte, blev bara victor och martin..
:) men skoj ändå!

sen när dom drog hem tänkte vi träffa jocke o patrik och basta ;)
men jag slocknade i sängen så det blev ingenting där heller :)
tråkigt tråkigt :/

men så är det.
jag har sovit i typ 12 timmar (STOLT!). Det händer typ ALDRIG ;)
idag vet jag inte vad som händer faktiskt.
vi får se :)

men ha det så bra.

PUSSS

för mycket tankar.
jag vet ingenting.
men då vet jag ju att allt är som vanligt.
för jag har aldrig koll på mig själv och vad som sker.
det är bara tomt och nej, skit samma.
allt är som vanligt då vill säga.



Kommentarer
´malin

Jasså, var brorsan min full då? ;)



Tack Rebecca, det var dock inget märkvädigt. Ja det är Jim jag menar! usch och fy. Men jag tror att det är slut mellan dom.. Men det gäller bara att hon håller ut nu och inte faller tillbaks till fjäsk huvudet! ;b



Sluta fresta mig med pizzaaaa!! ;)

åååh, fan vad gött det skulle ha vart!



KRAMISAR!

2010-01-02 @ 18:05:29
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0