träning x2

heey!

förlåt för att ja inte skrev igår kväll :/ Kom inte hem förrän efter 22.. Och då var jag skit trött så jag borsta bara tänderna och slängde mig i sängen :) Så är de :)

igår var jag och tränade på badhuset (gymet) :)
cyklade lite och sen tränade jag mage o rygg! :)
sen på kvällen var jag och kikade på handbolls-EM på storbildstv med mitt underbara lag, och världens bästa tränare Ringo! :)

Just nu sitter jag och har svenska. BORING!
Efter det här ska jag till badhuset och simma :)
Super skönt! Fast jag börjar bli sjuk? :/ Hm!
Ikväll får vi se vad som händer :)

Nyss så bokade jag iallafall biobiljetter till Snabba Cash :)
Jag & S ska gå :) Niice!

Nu ska jag iallafall kila.
Puss<3

ihelgen blir det en MASSA handboll! :)

ska försöka hinna se både småttingarna, forsbackas damer & mina egna damer FÖRSTÅS<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0