God...

j*vla morgon då..

nej, förlåt! det bara känns så just nu?
vaknat på fel sida eller nått?
nja jag vet inte.. allt känns bara fel.
gårdagen var underbart toppen bra iallafall :)

jag sitter hemma hos emilponken nu iallafall :)
jag vaknade för en stund sedan, gick upp och käkade frukost och snackade lite med anne, lina o madde :)
sen kom jocke också ja :)
efter de gick ja o la mig bredvid emil igen (som fortfarande sover!) och vilade lite..
jag är sjuuukt trött, somnade kanske 5 eller nått inatt.
vi kikade på film, spelade spel på datorn o snackade skit :)
helt okej kväll faktiskt!

nu vet ja faktiskt inte vad jag ska hitta på, kika runt lite här på datorn, sen blir de nog kanske att lägga sig i sängen o kika på en film kanske :) beronde på när emil vaknar :)

ha en toppen dag! (idag är det VM final i bandy på Svt1, Sverige-Ryssland! missa inte!)
pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0