Godkväll..

... alla glada! :)

Hoppas ni haft en toppen kväll såhär långt!
Jag sitter här jag, är lite trött..
Så blir sängen för mig alldeles strax. Ska kika på lite tv, och sen ska jag sova :)

Imorgon
ska jag upp tidigt! Jag ska ju till Rättvik på match med damlaget :)
Men jag får ju inte spela :( Men men! Mina småsystrar ska göra matchdebut med damlaget som sagt!
Det blir skit skoj!

Idag är det bara 11 dagar kvar till operationen, och tills Samuel blir gammal gubbe (25 bast!)! ;)
(Kunde inte låta bli, förlåt Samuel! ;D)
Dessutom, viktigast av ALLT.. Det är "bara" 7 månader och 11 dagar tills jag fyller 18 bast! :D *skrattar*

Nej, nu ska jag gå och lägga mig!
Skriver kanske imorgon om jag har tid, godnatt :)

puss på er sötnosar



jag är helt besatt av min tatuering
!
jag kollar hela tiden så att den verkligen "sitter där" ;)


Kommentarer
Ryda

Hälsa "gammelgubben-25:an" vi jobbar olika skift nu så vi syns så sällan.......

2010-01-15 @ 22:36:03
RebeccX'

Det ska jag göra! :)

Ja han har ju bryte benet, det klantarslet! ;)

Haha, så han är sjukskriven! :)



Ha de bra!

2010-01-16 @ 20:44:48
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0