handboll är livet!

hej snyggingar !

vaknade för några timmar sen :)
tog en dusch, kikade på tv, och lyssnade på när min underbara älskling pratade i sömnen ;)
hur sött är inte det?<3

nu tänkte ska jag gå och fixa några mackor, slänga på en film.
Det blir en liten nostalgitripp, Föräldrarfällan nämligen :)
Med Lindsay Lohan :)

sjuuukt bra!
Om nån timme ringer väl snygginghäännna!
så då ska vi åka till Falun och kolla handboll.
Kopparcupen, THAT'S LOVE!
vilka UNDERBARA minnen jag har därifrån<3

nej, nu ska jag pussa lite på min älskling som precis vaknade!
ha det så bra! :)

KISS

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/453483/images/2009/massor-av-bilder-064_56159153.jpg

jag på kopparcupen förra året :) <3




Kommentarer
´malin

Jag har en skit bra bild på Calle som jag knäppte igår! :) Han kollar rakt in i kameran ;) Skit sexig är han!! ;D



Ååh, vad roligt!! :)

Jag vet inte jag, jag ska bara ta det lugnt.

Mitt jobb ringde imorse, men jag orkade inte svara(A). haha! ;D



PUSSIS!

2010-01-03 @ 14:41:02
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0