hos emil

tjenis!
jag sitter hemma hos Emil nu ja :)
vi var nyss upp till Adde (emils kusin) en sväng och hämta nån sladd och snackade lite skit :)
var lite folk däruppe, dom skulle ut på krogen senare så dom satt o förkröka lite :)

tidigare så var jag bara hemma o duscha oså :)
käkade lite, sen drog jag som sagt hem hit till Emil.
När jag kom hit så var inte Emil hemma, men var lite annat trevligt folk här :)
Jocke, Patrik, Madde, Lina, Anne o Sussie :) Jocke satt o spela gitarr, han är grym :)
Det var trevligt de!

Och nu sitter jag här :)
Emil pratar i telefonen, och Lina ligger i soffan o slappar :)
Anne och Sussie drog nyss, och resten av gänget är uppe hos Adde :)

Snart blir det nog film o lite candy kanske :)

Ha en bra kväll!

Undra va morgondagen har att erbjuda?


pusss


Den här har jag på mig ikväll, kommer nog ut bild senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0