Idag..

händer det...
Operation kl. 14!
Och jag är rädd som tuuuuusan!

Men men.
Just nu sitter jag i skolan och jobbar lite i Photoshop :)

Den här gjorde jag alldeles nyss :)
Jag är nöjd!

Resten av veckan är jag sjukskriven, så ring/smsa hur mycket som helst!
Haha! Jag kommer endast ha sällskap av tvn, datorn och sängen.. JIPPIE! ;)
Jag är för rastlös för sånt..

Igår hade jag min första praktikdag också ju, är på KappAhl :)
Men där har jag ju varit förut, så det var inte nå nytt :)
Sjukt roligt, men riktigt krångligt med mitt onda knä bara :/
Jag ska iallafall få jobba där 30 mars, det blir skoj :)

Nu ska jag iväg och prata med min mentor.

Puss på alla sötisar!
<3


Igår innan "jobbet" :)


upd.

VARFÖR BLIR TEXTEN, ALLLLLTID SÅHÄR KONSTIG I SKOLAN?????
JAG BLIR TOKIG!!!!

HJÄLP TACK?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0