Irriterad..

nej hörrni!
Rebecca har inte somnat ÄN! :O

Okej, jag har väl inte försökt så värst heller! Men det är ju för att jag är så fruktansvärt arg, ledsen, irriterad och besviken!
Är det inte den ena som är knäpp i huvudet så är det den andra.
Är det jobbigt att vara ärlig? Att säga exakt vad man tycker och känner?
Skippa allt jävla skitsnack bakom ryggen på folk och sluta ljuga så tungan blir grön!
Väx upp nu gott folk!

Jag är iallafall fruktansvärt trött på sådant nu. Jag funderar på om jag kanske ska skriva ett inlägg om endast det, när jag lugnat ner mig! Imorgon eller så :)
Vad sägs?

Nu ska jag iallafall FÖRSÖKA sova lite, ska faktiskt upp om mindre än 6 timmar..
Godnatt alla underbara<3


PUSS

Nikolina, min sessa!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0