Jag är inte..

.. förvånad över hur mycket konstigt folk det verkligen finns!

Idag har dagen varit upp och ner :)
Sista lektionen jag hade i skolan, så hade jag naturkunskapsprov.
Jag hade inte pluggat ETT SK*T till det. För jag hade glömt bort de :O
Har haft så otroligt mycket annat att tänka på.. Tyvärr så var det skolarbetet som fick ta smällen den här gången :/
Men jag svarade på det mesta iallafall, hoppas jag har rätt bara :)

Efter skolan gick jag iallafall hem till Emil och satt där en stund :) Sen gick vi till tatueraren för Emil skulle fylla i sin tatuering :) Gick ganska fort :) Sen drog jag hem till mig, och Emil till sig.
Sen runt 15 kom Samuel förbi och umgicks lite :) Det var riktigt trevligt, förutom att hans flickvän höll på ringde hela tiden. Suck! Sen så åkte han, för han fick inte vara kvar. Haha! Lite roligt! ;)

Men nu sitter (läs ligger i sängen!) jag här iallafall och gör i princip, INGENTING! :)
Ganska skönt faktiskt! Jag lyssnar på Spotify, och bara slappar!
Jag älskar musik!

Speciellt Melissa Horn! Hon är en riktigt bra medicin nu när jag mår lite sådär halv dåligt!

Ha en bra kväll alla därute!
Jag såg att jag hade haft 40 besökare här igår, vilka är ni alla?!
Kommentera vettja! ;)
jaaag är inte faaaarlig! ;)


puss på alla söta



Här är min tatuering iallafall..
Den ska bara fyllas i lite när den läkt!

JAG ÄR NÖJD!
upd.


Förresten, jag har kommit på en sak.

Det är väldigt lätt att "dra på sig en mask" när man mår dåligt.
Låtsas vara glad och låtsas må bra inför andra, sen när man är ensam så sköljer det över en..
Det måste jag försöka göra något åt.. För jag gör det inte med flit..


Dessutom funderar jag på att börja med något roligt här i bloggen, något tips på vad som kan göra bloggen roligare? Förutom att jag ska uppdatera oftare? :)

ciao!


Till "dig":
O jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär emot mig


Kommentarer
melinda

as fin tatuering ;)

2010-01-15 @ 21:56:32
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0