"Klockan slår tolv imorgon också"

hej snyggingar!
hoppas allt är fint med er :)

jag ligger här i sängen jag, är jäkligt trött kan ja lova!
igår var jag hem till Emil på eftermiddagen och umgicks :)

sen kom mamsen och hämtade mig, och så var vi hämtade pizza! GOTT!
så åkte vi hem o käkade, och pratade lite :)
efter vi ätit och så, så bestämde jag mig för att åka tillbaka till Emil och umgås :)

både han och jag skulle ju iallafall bara sitta hemma och ha tråkigt, så varför inte ha tråkigt tillsammans? :)
vi kikade film oså :) vi var till enen och köpte goooodis!
skojsigt!  sen var vi uppe typ hela natten, kikade film och pratade :)
jag sov kvar där, orkade inte åka hem mitt i natten och så var vi rätt trötta också! :)
sen mitt i natten kom Emils kusin Martin dit och slaggade också kvar :)

jag gick väl upp och käkade frukost imorse vid halv 12, då sov både Emil och Martin fortfarande ;P
sen gick jag o la mig en stund till, skönt :)

nu är jag iallafall hemma.
jag ska fixa mig lite nu, sen ska jag hem till min moster monica som fyllde år i torsdag, så ska vi fira henne :)

ikväll får vi se vad som händer!

ha det bra!
pusss


<3



JAG ÄR GLAD SOM EN SOL I DAG :)
förresten, rubriken på inlägget är en kommentar som Emils polare Jocke sa igår :)
Haha! Klockren!
CIAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0