Melissa Horn

den bruden är grym, hon är bäst!
Jag älskar hennes röst, hennes texter.. Hon är helt enkelt BÄST!

Det har blivit rätt mycket av hennes musik såhär nu när man ligger här i sängen med smärta och i ensamheten..

Igår låg jag i sängen på förmiddagen, ja eller till typ kl. 14 när Hanna ringde jag frågade om jag hade lust att käka med henne på Aldos. Jag hade ju precis käkat då, men jag följde med henne iallafall :) Hon käkade lasange och jag fikade :) Coca-Cola och en chokladboll :)
Sen dök Camilla förbi också :) Riktigt trevligt hade vi :)
Vi satt väl där till strax efter 16.30 sen drog jag till träningen på Hammar och kikade på "småttingarna" :)

Sen hem och bara slappade o duschade.. :) Hade så ont igår så jag trodde jag skulle bli tokig!
Satt vid datorn.. Sen kikade jag på Tre kronor, det är gryyymt bra!

Förutom att jag blir så jävla arg när dom håller på hatar alla "blattar"..
För det första så hatar jag ordet "blatte"! Och jag blir så arg på folk som ber invandrare att dra "hem"..
Nej, det där kan vi diskutera en annan gång.. Blir så långt annars!

Jag somnade iallafall typ ett inatt.. Kunde inte somna..
Nu ska jag upp och ta smärtstillande, träna knät (!!!!), äta frukost och sedan fixa mig lite :)

Pusss

from little me


"Är det inte fel när ditt liv går före mitt?
Är det inte fel när jag gör ALLT för att du ska må bättre än du förtjänar?
Du skar sår i mitt hjärta för att sedan strö salt i såren..
Jag gav upp för länge sen.."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0