Nyopererad..

Eller ja igår opererade jag mig.. :)
Men jag mår ganska bra :)
Jag är ganska trött.. Somnar typ hela tiden ;P
Idag har jag kikat film.. Massor av filmer, men jag har somnat hela tiden i princip.
Lite tråkigt :P Men aja..

Sen på eftermiddagen när mamma kom hem från jobbet så följde jag med henne ner på KappAhl och träffade mina jobbarkompisar :) Riktigt nice :)
Och så är mamsen så snäll, så jag fick en jeansskjorta och strumpor :)<3
Och så får jag ju rabatt för att ja jobbar där :) Härligt de :)
Sen var jag o mamsen på Coop o handlade :)

Sen var jag HELT slut i kroppen så då åkte vi hem :)
Och jag slängde mig i sängen framför en film, och höll på somnade :)
Men jag o mamma skulle fixa på datorn, jag skulle registrera mig i "Korsbandsregistret" som de så fint heter..
Vad de nu innerbär ;)

Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn..
Sen blir det väl film o försöka sova :)


kisss

from little me


Den här köpte jag (fast med röda ränder) på KappAhl i måndags :)

Och det här är skjortan ja fick av mamsen idag <3
Hur ska jag leva nu? Mitt liv är i bitar..
Handboll är mitt liv!
Som mamma sa igår: Men du lever ju för handbollen!!
Det är gårdagens sanning, dagens sanning och framtidens sanning.
Vad i mitt liv är viktigare än det?
Handbollen, folket och klubben är min familj!


Hasse Floberg
, du lämnade oss väldigt hastigt..
Min förebild, min underbara förebild!
Vår handbollskung, du lärde mig något nytt varje träning.
Du som visste allt!
Du som ALLTID sa att jag skulle kunna gå hur långt som helst.

Nu står jag här..
Jag känner en enorm saknad. Jag saknar dig Hasse!
Dina stenhårda skott upp i krysset, din röst under träningarna, och din underbart starka vilja!
Speciellt viljan att se oss ungdomar bli bättre, utvecklas och ge oss samma vilja som du alltid haft!
Nu, nu mer än någonsin vet jag helt säkert att jag har den starka viljan!
Handboll är mitt liv, jag lever för det! JAG ÄLSKAR DET!

Nu när jag har ett nyopererat knä, som antagligen ALDRIG kommer att bli bra igen..
NU, alldeles försent vet jag vad jag vill med mitt liv..
Kanske liiiite försent..

Så nu sitter jag här med tårar i ögonen..
Så mycket som jag saknar dig Hasse,
lika mycket kommer jag att sakna handbollen om jag aldrig mer får spela..

Orken 2009
-  Handboll i mitt hjärta<3


Kommentarer
felicia - livet utan min mamma.

sv: tack så mycket. :)

2010-01-27 @ 21:11:35
URL: http://filiica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0