Simning..

ja, idag har jag ju varit och simmat *duktig* :)
simmade 40 "längder", vilket bara är 1000m/1km.. Men mitt knä pallar inge mer :(
Men jag känner mig duktig iallafall! ;) haha!

Just nu är jag ledig, börjar 14.50 igen..
lite segt att bara sitta.. menmen!
jag ska försöka jobba lite med mitt arbete nu iallafall :)

Ikväll blir det KANSKE bandy SAIK-Bollnäs, eller handbolls EM Polen-Sverige..
Svårt val :/ Vi får se!

Nu ska jag iallafall jobba lite :) Skriver kanske senare om jag får tid :)
Justia, jag måste fylla i min tatuering någon dag också. Suck..

Puss

- handboll är livet



Kommentarer
´malin

Jag kommer och kikaaar såklart! :)

Vilka är det som ska vara med på matchen? :b



Ja, det är faktiskt skönt med liner, men på nära håll blir det lite konsigt på nått sätt. Kan inte sätta fingret på hur det blir. haha ;)



Jag såg dig när du var på väg till badhuset och jag var på väg hem ;) hihi! Duuu är såå dutttiiii rebbaan ;)



PUSSSS!

2010-01-20 @ 15:24:45
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/
frida

sv: hehe okej! :D

2010-01-20 @ 22:18:48
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0