Söndag 24 januari..

och jag är sjukt trött! :/
Jag sov hos Emil inatt, pga lite tjafs tidigare igår.
Kom aldrig iväg till Jesper nå, pga en viss människa.
Jag blir så trött! SUCK!

Jag och Emil hade trevligt iallafall :)
Film och bara prata lite :)
Skönt! Sen blev det sängen, jag var så sjukt trött..
Tur att jag har en sån otroligt underbar vän som Emil<3
Vänner som du växer inte på träd!!

Idag åkte jag hem, fixade mig lite och åt innan jag skulle iväg på samling :)
Mitt lag hade ju match idag också.
Förlorade med två ynka bollar.. :/
Tråkigt att jag inte får vara med o spela! :/

Just nu sitter jag bara här och kikar tv :)
Ska kolla på Bandy VM nu :)

Ha det så bra!

puss




tisdag händer det!
Operationen :/ Är sjuuuukt nervös...

Jag vet iallafall vad jag vill med mitt liv, och det kan ingen ändra på.
Jag vet vad jag vill göra, upptäcka och se.
Jag vet också vilka människor jag vill ha i mitt liv, och vilka personer som bryr sig.
Jag önskar att allt såg lite annorlunda ut, och att jag skulle höras utan att behöva höja rösten.
Jag försöker, varje dag försöker jag bli "lite bättre"..
Bara för att.. det skulle kännas så underbart att bara bli accepterad som den jag är, och ingen annan!

Ni vet inte vad som finns på insidan.
Mina känslor, tankar och tomheten.
Jag vet inte vem jag är när jag inte får vara den jag vill vara..
mig själv!


Kommentarer
´malin

hihi!



Vadååå, vad gjorde fille på matchen? ;) HAHA!

Du berättade ju inte det idag ju ;b



PUUUSSS <3

2010-01-24 @ 17:17:38
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0