BEACH



hej snyggingar!

hoppas allt är grymt bra med er :) idag har jag haft en helt fantastisk dag! har umgåtts med världens underbaraste Emma Henningsson hela dagen♥ Blev Hedåsen på dagen, sol o bad :) Sen nu på kvällen har vi käkat pizza, snacka massa skit och bara haft det bra - som jag har saknat den här tjejen!♥♥

iallafall, dagen började med en körlektion imorse.. gick helt okej :) sen satt jag mig o pluggade teori vid datorn, skulle göra faserna. dom dödar mig.. skit svårt.. dessutom ska man ju typ ha 65 rätt (av 70) för att få godkänt.. jag har ju haft typ 62-63 rätt varje gång, jääävla skit! så imorgon ska jag dit igen, OCH FIXA ANDRA FASEN!!
senare på dagen så åkte jag ut till stugan m pappa o Micke :) sen så kom bästa Emma ut också :)

som sagt så har dagen varit helt otroligt bra, underbar! :)
imorgon ska jag ut till stugan igen, träffa Emmis
dessutom ska hon klippa pappsen, haha!

nej nu ska jag vila framför soffan, ska nämligen skjutsa lillasyster Lina till Gävle inatt!
hon ska åka med sin bror Magnus därifrån till Uppsala :) dessutom så ska ju jag köra dit, GRYMT ;)

haha, ha en bra kväll nu!
Kisskiss


Kommentarer
emma

har saknat dig också rebecca! puss

2010-07-23 @ 13:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0