GODMORGON

Trött morgon vill jag lova.. Efter riskettan (som förövrigt gick väldigt bra igår) så åkte jag hem till Hannapanna och umgicks med henne, Emma, Camilla och Kristian :) Super trevligt! Åkte därifrån vid typ 23 eftersom jag skulle upp tidigt idag, JOBB! Så just nu är det jobb som gäller, 06.45 till ungefär 13.30-14.00 :)



Jag sitter och funderar på framtiden, hela tiden. Vad vill jag göra? Vart vill jag bo? Kommer jag verkligen att klara mig själv? Snart fyller jag 18 och räknas som vuxen, men är jag verkligen det? Fast samtidigt så vet jag att jag kan klara mig och är "tillräckligt" vuxen om jag bara vill..
Aja, det är mycket tankar. Mycket att fundera över..
Sitter även och funderar på det här med träningen. Det är så otroligt jobbigt ibland, men just nu idag så börjar jag verkligen känna av att jag har slarvat lite fööör mycket med träningen. Knät krånglar och gör ont! Det är inte roligt! Och den enda som kan göra något åt det är JAG! Jag måste bli lite peppad på något sätt.. För såhär mycket kan jag inte slarva, det går inte.. Speciellt inte om jag ska få ta mina första löpsteg på väääääldigt länge om en månad!

Jag måste tänka om, göra om och göra rätt.. Men det är inte alltid så lätt

♥♥♥♥♥



sommaren gör mig lycklig, att bara få vara fri och vara den jag vill vara!
jag älskar min familj, tack för att ni finns i mitt liv♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0