Hennes & Mauritz

HM hatar mig som f*n..
Sitter och skulle beställa skor och en ring nu, och HM vill verkligen inte att jag ska beställa dom. Jag kommer bli tokig om inte det vill fungera snart..

Ni får bild på skorna o ringen lite senare, vill beställa de först ;) Höhö!

Justja, när jag var i Sthlm så köpte jag Lanza White Tea Schampoo och Lanza Manuka Honey Conditioner av min tremänning Lotta som är frisör - Petz frisör i Midsommarkransen :)


Så nu tänkte jag prova det här, får se vad jag tycker om de :)
Någon som har provat det?

Nu ska jag klä på mig, sen ska jag försöka trööööka lite på HM igen ;)
Så kanske det fungerar.. ;)
Ska till körskolan sen också hade jag tänkt :) Om jag orkar.....

Ha en fin dag, så hörs vi snart.
Kisskiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0