JIMMY JUMP



ooojja vilken stjärna, vilken kung!
han springer in på fotbollsplanen strax innan VM-finalen i Sydafrika 2010 ska spelas.
som mål har han att sätta en röd mössa VM-bucklan, snacka om klockren kille!
jag tyckte att det var sjukt roligt, och dessutom bevisar han verkligen att Säkerheten på Arenan ÄR KASS!

nog om det, men rolig kille iallafall :)
jag har iallafall precis vaknat, trött tröttare Rebecca?
jag har 2 körlektioner inbokade nu iallafall, en i juli och en i augusti.
så fullbokat just nu så man får ta det som finns ;)

ja vad händer idag då?

jag tänkte gå ut på gräsmattan i solen och köra ett träningspass nu :)
sen när mamsen o T kommer hem så ska vi dra till Strandbaden och baaaada! lovely!
ikväll får vi se vad som händer, ingenting speciellt tror ja :)
men veckan ser nog rätt fullbokad ut -
onsdag ska vi ut och käka :) jag, mamma, Tommy, Lina, Frida, Emil (o kanske hans tjej Theresa), Emma, Staffan och Alvin :) För Emma och Emil har fyllt år ;)
sen till helgen så kommer mina tremänningar från Skåne upp hit, TOKGILLA!
var två år sedan jag träffade dom nu♥
sen på söndag eller måndag sticker jag, Frida o pappa till Sthlm med några till.
vi ska hälsa på mina tremänningar (på pappas sida denna gång), ska bli roligt!♥
sen ska jag hinna med att TRÄÄÄÄNA också!

nej nu ska jag kila, men ha en underbar dag!
Kisskiss


for you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0