Jobb

Jag jobbar nu, slutar om typ tio min :) Soft!
Jag ska till Kungen och lämna lite pengar, dator, hårddisk och en stavmixer till brorsan sen ;) Haha! Jag tror bestämt att han ska flytta dit, tihi! Skönt att ha honom hemma iallafall, fast jag ville ju att hans flickvän Jonna och hennes dotter Smilla skulle följa med upp också.. Men man kan inte få allt :)

Ikväll
har jag funderat på om jag ska träna lite och sen bara ha en slappkväll :) Mina stövletter och min ring från HM har kommit - UNDERBART! Ska hämta det lite senare också :)

Det är så otroligt mycket jag vill och måste göra.. Tvätta, städa, baka, skriva packningslista, shoppa och träna :) Jag är värd lite shopping tycker jag :) Jag har hela min lön kvar från förra månaden.. Men jag ska ju till Turkland så jag vill väl shoppa lite där så jag spar nog mina pengar :) Dessutom så fyller jag ju 18 bast om typ 3 veckor och 6 dagar (ja det är nedräkning nu! haha) så mamma o pappa undrar vad jag önskar mig, så frågan är ju bara - Vad önskar jag mig? Det vet jag inte än, haha! En till utlandsresa, JAAA TACK! Det märks :)

Nu ska jag fixa lite sen till Kungen :)
Kisskiss

Taylor Lautner är nog den snyggaste människan som satt sina fötter på den här jorden, ååååh!
Här får ni några ur läckra bilder på honom - Ögongodis





Kommentarer
anna berger

nam nam nam nam på honom :D

2010-07-30 @ 13:57:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0