KLOCKAN TICKAR

Usch vilken seg dag det är idag känner jag.. Ingen större lust med någonting.. Och ikväll är det meningen att jag ska hem till Evelina och grilla med lite folk :) Ska väl ta mig dit, fast jag inte har någon större lust eftersom att jag är så trött..

Just nu sitter jag i soffan och tar det lite lungt (jobbar ju). Ska snart fixa lite lunch oså där :) Jag är as hungrig! Blir spagetti och köttfärssås till lunch, sjuuukt gott! haha :)

Jag har helt otroligt ont i knät och ryggen. JAG BEHÖVER MASSAGE - NU HELST!
Allting känns bara segt, jag är trött och sliten. Usch va jag klagar! Men det får man göra ibland sådär ;)

Justja, jag håller på framkallar lite bilder nu också.. Vill ha svartvita, så jag sitter och letar efter bra sidor att framkalla på :) Har hittat två stycken nu.. Får se om jag ska beställa från nån av dem :)

Nej nu ska jag fixa lunch, sen kanske det blir ett inlägg lite senare också :)
Kisskiss


bror och jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0