Körskolankörskolankörskolan..

Hallå!

Känner mig liiiiite sliten idag va? Somnade sent i natt och hade klockan på 8 imorse, tror ni att jag gick upp då? Don't think so! Somnade om och vaknade 09.10 och hade liiiite panik eftersom jag skulle iväg till körskolan och plugga teori innan jobbet :) Drog iväg dit iallafall och satt o pluggade, segt som fan! Menmen.. Fixade 2 faser igår, och idag fixade jag ingen. Fasen jag är på nu är ju sjuuuukt svårt! Man ska få minst 64 av 70 rätt (precis som alla andra faser bara att den här är svårare!) för att bli godkänd.. Jag ligger på 61 hela tiden typ, irriterande!

Slutade jobbet för en timme sedan och nu sitter jag i soffan och hänger :) Kollade på Unga mödrar nyss, jag tycker att det är sjukt bra. Haha :)
Ikväll ska jag köra på körskolan och sen efter det ska vi ut till stugan och äta oså :) Eftersom min tremänning Lotta, hennes två barn Emil & Doris och pappas kusin Inger kommer från Sthlm idag :) TREVLIGT♥

Aja, nu ska jag fixa lite :)
Hörs kanske senare ikväll, annars imorgon :)
Kisskiss




Den här vecka borde ett par av mina skor och min ring från HM komma ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0