Kryper till kojs nu..



Trött tjej här nu :) Sitter fortfarande i soffan, men nu är jag dock ensam. Lina gav upp för typ 10 minuter sedan. Hon var inte ett dugg trött, men tyckte att det var dags att sova endå. Det är ju faktiskt en dag imorgon också så jag tänkte börja dra mig mot sängen nu jag med :) Jag är trött! Fast jag sov till halv 12 idag - olikt mig! Men det behövdes nog, varit en tung vecka med sena nätter och tidiga mornar.. Har lite svårt att somna på kvällarna som alltid slutar i nätterna..

Iallafall så är det nog dags för lite sömn nu igen :) Borsta gaddarna oså, sen kura ihop sig under täcket :) Låter rätt skönt när man både tänker och skriver det - lockande faktiskt! Haha

Nej sängen nu, hoppas ni sover gott i natt :)
Godnatt!
Kisskiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0