L.W

Tjingeling!

Gårdagen var magisk! Helt otrolig! :) Jag drog in till Gasklockorna för att lyssna på världens bästa Lars Winnerbäck med Micke, Maria och Alicia. En impulsgrej, kom på det 2 timmar innan de började.. 425 spänn och det var såååå värt det, varenda krona. Finns ingen bättre än Lasse! LYCKLIG!
Vi kom hem typ 01.00 i natt, trött vill jag lova!

Imorse var det bara att kliva upp när klockan ringde, 07.50 vill säga.. Usch va trött jag var! Iallafall så klockan 10 så gick bussen till Halkbanan i Bergvik :) Jag var toknervös, men som tur var så skulle ju Maja också dit. Så jag kände mig inte så ensam bland alla okända människor. Haha! :) Det gick skit bra iallafall, riktigt roligt! :) Vi fick köra på "olja" och sen på vanlig asfalt. Så märkte man ju skillnaden också på hur lång bromssträcka man hade på halt underlag och på underlag som torr asfalt :) Vi fick också försöka veja (stavning?) för hinder där det var halt, DET VAR INTE LÄTT! Haha! Men usch va roligt jag hade med Maja i bilen, vi var grymma. Haha! ;) Vi fick först köra manuell bil och sen automat :) Var inte så svårt eftersom jag kört båda förut :) Vi fick också sätta oss i en bil som var uppe i luften (jag, Maja o Dennis åkte i den tillsammans) så skulle vi sätta på oss bältena ordentligt och sen så snurrade han ("ledaren" Sten) oss upp och ner o grejer. Och berättade att om man hänger upp och ner i en bil i typ 10-15 min så dör man. LÄSKIGT!
Som sagt iallafall så blev jag Godkänd och det var skit skoj så jag är tycker att dagen var riktigt bra :) Efter den här veckan så känner jag mig riktigt sliten, varit uppe alldeles för sent på nätterna och har gått upp 8 varje morgon..

Imorgon ska jag faktiskt SOVA till 11, sen jobba :) Skönt!

4 veckor idag - 4 veckor till jag fyller 18!
3 veckor till skolan börjar...

Nej nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova tror jag, jag är så fruktansvärt trött!
Godnatt mina fina♥

Kisskiss


kungkungkung♥
upd. 3 min senare

Jag hatar HM! Jag skulle få min andra leverans i slutet av augusti, men nu har dom ändrat den till början av oktober! Frågan är om man ska avbeställa eller ha den kvar.. Hm.. Kanske hittar på nå snyggare skor i nån butik ist.. Ska fundera ett tag till :) Aja, hoppas iallafall att första leveransen kommer imorgon eller senast måndag :)


Gäller de här skorna,
va tycker ni?


NU: sängen och CSI!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0