OH THOSE SUMMER NIGHTS


min underbara, fantastiska familj har nu kommit hem♥
åååh som jag har saknat dom!
jag fick ferrero rocher, bassetts winegums, en röd björn borg kepa (inte fejk) och en björn borg duschkräm.
jag beställde de från flygplatsen innan dom åkte så ;)
nu har jag mycket att mumsa på :)
eftersom jag själv ska åka till Alanya om 30 dagar så behövde dom ju inte köpa nått åt mig från Turkland ;)

nu ska jag nog dra på nån bra film, krypa ner under täcket och äta lite chips o dipp.
var evigheter sedan, så det är jag värd!
dessutom var jag ut på en powerwalk tidigare idag, 40 min 125-130 steg/min :)
jag tyckte att jag öste på bra för att ha varit sjuk i en vecka, och inte tränat ordentligt på 2.

så är det iallafall, nu blir det sängen.
mina små systrar är ute och ränner nu sen dom kom hem från Turkiet, haha!
Frida träffar pojkvännen Henrik och kompisen Nicole ;)
Lina är ute och träffar Natalie :)

godnatt♥
ha en underbar kväll, så hörs vi nog imorgon (kanske senare ikv om jag inte kan sova).
kisskiss

gårdagen var underbar, magisk, mysig.. finns inte ord som kan beskriva det hela
men det är inte vardagen och verkligheten..

jag älskar er, för all framtid.
och det jag såg i era ögon igår, värmer mig även idag♥

♥♥♥♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0