Shopping och VM

Hallååååå!

Nu är jag hemma från Köpis, fick med mig lite grejer hem ;)
Jeansskjorta från Bikbok, svarta jeans från Cubus, DUST IT från Cityfrisörerna och örhängen från Glitter :) Hihi! Lite shopping kan man väl säga ;)
Och det bäääääästa av allt är ju att jag, pappa och Lina har beställt biljetter till handbolls VM i Göteborg i Januari :D Hur uuuuunderbart som helst! 3 Sverigematcher ska vi se! Minne för livet kan ja lova♥♥♥ UNDERBART!

Nej nu ska jag och Lina sticka ner på stan och käkar pizza sen glida på bio!

Kisskiss

Här kommer bilder på 2 av grejerna jag köpte :)




Kommentarer
:)

min kusins kusin spelar i svenska landslaget! =) askul! vi ska också dit!



om du vill så kan du få deras autografer! alltså hela landslaget! =) lätt fixat!

2010-07-31 @ 21:22:06
Rebecca

Jasså vem då? Varför skriver du inte ditt namn? :)

2010-07-31 @ 22:35:05
URL: http://rutigarooth.blogg.se/
Lina

Det ska bli så himla roligt att åka på Handbolls VM 2011!!! Jag längtar super mycket! Vi kommer ha det såååååååå bra! :D

2010-08-01 @ 19:49:07
URL: http://linyli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0