SPANIEN

självklart vann Spanien VM-finalen, GRATTIS!

jag har suttit och glott framför tvn på den där matchen hur länge som helst nu ikväll..
eftersom att det blev förlängning! seeeeegt!

nu tänkte jag iallafall krypa ner under täcket och sussa lite, eftersom vi ska till strandbaden imorgon och baaaada! och dessutom ska jag hinna med ett träningspass imorgon ;) TOKGILLA!

justja, idag gjorde jag lasagne till kvällsmat här hemma! den blev ruskigt god, tyckte även resten av familjen *stolt* ;) kanske blir lite "hemmafru" av mig snart också ;) haha! DON'T THINK SOOOOO!

nej nu väntar sängen och körkortsboken - skit drygt med den där jäääkla teorin!
jag har bokat min första körlektion idag också, så det blir inom kort :) *spännande*

godnatt mina fina♥, kisskiss


JAG SAKNAR HANDBOLLEN♥♥♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0