SUNSHINE

Godmorgon!

Solen skiner ute (det blåser galet mycket tyvärr!), och jag är ganska pigg :)
Klev nyss upp.. Tänkte käka lite frukost nu och sedan försöka fixa håret lite :) Blir nog en litenliten shoppingtripp in till Köpis sen med mamma och T :)

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, blir nog bara grillning med bästa familjen och mammas väninna Ann :) Blir nog mysigt det också :) Sen ska jag väl plugga lite körkortteori är det väl tänkt med..

Justja, har ju kollat runt om biljetter till handbolls VM! Har hittat nu är det bara övertalningsförmågan på mamma som gäller ;) Men det löser sig nog! För dom ska spela i både Malmö och Göteborg. Och i Malmö har jag massa tremänningar och i Göteborg bor bästa bror♥

Måste försöka fixa det där med biljetter nu!!

Nej nu ska jag käka frukost och fixa håret lite, sen väntar övningskörning till Köpis en sväng ;)
Ha en underbar dag!
Kisskiss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0