This is my life, my friend

tjingeling!
nu är jag uppe, känns som om jag är uppe med tuppen. trött som tusan!
var typ omöjligt att sova inatt, varmt så in i helvete! det har det iof varit varje natt nu ett tag, men natten som var nu var det olidligt. funderade fler gånger på att gå ut och lägga mig o sova på altanen! men tillslut somnade jag om, lyckligtvis. eftersom jag skulle upp så tidigt, och nu sitter jag här. halvt död känns det som! om 45 min ska jag köra min första körlektion Lenas trafikskola, galet läskigt om du frågar mig!

jag måste käka lite frukost nu, och klä på mig. sen dra iväg till Lenas :)

ha en fantastisk dag, för det tänkte jag ha :)
Kisskiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0