FOTBOLL FÖR HELA SLANTEN

Idag var jag, mamma o Tommy ut till mormorsstuga och bara var i solen. Mysigt! Var meningen att jag skulle bada också, men jag gick bara ner till bryggan och satt med fötterna i vattnet. Tyckte att det vara lite för kallt för att bada ;) Haha! Men har varit en fruktansvärt varm dag, och det är fortfarande varmt..

Jag sitter just nu och kikar på fotboll, Spanien-Holland i VM-finalen ;) Och jag har precis bestämt mig för att heja på Spanien ;) haha
Sitter också o skrattar åt den spanske killen, Jimmy Jump som sprang in på planen precis innan matchen skulle börja och satt en röd mössaVM-Bucklan! Haha, skit roligt ju! Han blev nedslagen av Säkerhetsvakter.. Konstigt att ingen stoppar honom innan han kommer till bucklan.. Dålig säkerhet kallas det nog ;)

Imorgon ska jag, mamma, Tommy o Lina åka till Strandbaden och bada hade vi tänkt :)
Skööööönt! Ska bli ännu varmare imorgon, jag kommer dö! Haha

Nu ska jag iallafall hämta lite glass och slå mig ner o kika på andra halvlek av fotbollen ;)
HEJA SPANIEN!

Kisskiss

Funderar på att klippa mig såhär igen..
Vad tycker ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0