SHOPPING

hello snyggingar

sitter hemma i soffan nu, kom hem för några timmar sen..
blev en tripp till Barkarby outlet på hemvägen med micke o maria :)
jag fick bara med mig en skit snygg bh, och 3 trosor hem ;) jag är lite kräsen när det gäller kläder ibland, haha! ;) blev ett par Frank Dandy trosor och 2 par Björn Borg trosor - ääälskar dom ;)

hittade ingen bild på Frank Dandy trosorna

dagarna i Sthlm har varit helt underbara, jag hade ingen lust egentligen att åka hem.. skit tråkigt! för jag har världens bästa släkt därnere och mina tremänningars barn är helt fantastiska! så otroliga! och vad är det som jag älskar mer än barn, hm.. typ inget? ;b
helt underbara dagar som sagt, jag kommer absolut att göra det igen. snart!


frank och jag

nu ska jag gå och plocka av lite jordgubbar på mina jordgubbsplantor (har hunnit bli en del nu när jag varit borta, hihi) och sen kura ner mig i soffan och mysa lite :) lite senare ska jag lägga mig i sängen och kika på film :) blir nog wallander-vittnet ;)
imorgon ska jag på Riskettan som håller på 3,5 timme - INTE TAGGAD!
fredag är det jobb och sen ska jag hem till Evelina är det tänkt, hääärligt!
nej som sagt, jordgubbarna väntar.
kisskiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0