Regnig dag..

Hej mina fina!

Jag sov kvar hos Emil i natt (såg en toooook läskig film och så var det mörkt ute, haha!) :) Filmmys oså.. Trevligt!

Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt :) Har varit hos min moster Monica idag, vi skulle slinga håret på henne :) Sen så fikade jag, mamma, T, Monica, Linus och Magnus :) Tårta, hallon- och rabarberpaj och kakor, vet inte riktigt vad vi firade ;) haha! Sen var jag upp till kusin Andreas rum en sväng o snackade lite skit, han satt o spelade nå dataspel så han hade inte "tid" att fika med oss. Haha!

Om typ en halvtimme kommer Ts syster Stina, hennes man Rune och deras dotter Lisa hit från Sthlm :) Dom blir bara här till imorgon, för sedan ska dom vidare till Kiruna :)
Imorgon ska jag iväg till körskolan och plugga teori, sedan jobba kl.12, lika så på tisdag :) På tisdag kommer även några underbara Stockholmare hit till Viken :) hihi! Lotta, Inger, Emil och Doris - tokmysigt!♥

Nej nu ska jag mysa lite i soffan innan Stina m. familj kommer :) Senare blir det film, chips o dipp mys = söndagsmys i min ensamhet :)

Kisskiss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0