Körkort?

God dag :)

Jag har tillbringat HELA förmiddagen på körskolan och pluggat teori, så jääävla jobbigt! Haha, men det måste ju göras.. ;) Tack för hjälpen, du vet vem du är♥
Jag har precis tryckt en pizza och nu jobbar jag.. Slutar om en liten stund :) Ska duscha och greja då, sen kanske ner till körskolan igen om jag hinner/orkar :) För sen ska jag ju till min moster för att fira hennes sambo Tommy :)

Nej nu ska jag plocka lite, sen vänta på att sluta jobbet :)

Kisskiss


Kanske kan bli på riktigt snart? ;)

Jag blir lite förvirrad när en person säger åt mig att jag aldrig ska lämna/strunta i mina drömmar för en annan person(kärlek), men samtidigt så gör han/hon det själv. Du som ALDRIG skulle kunna göra det själv? Det förvirrar mig! Men jag har verkligen förstått att du har blivit jävligt konstig, och du försöker lära mig hur man ska leva livet, men gör allt tvärs emot. Jag behöver inte dig och din hjälp! Hoppas att du en dag inser hur viktiga din drömmar faktiskt är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0