Bra bio - nu en KASS film

hallihallå! :)

Bion var nice, vi såg ju Bröderna Karlsson. Rolig faktiskt! :)

Just nu sitter jag i soffan med Lina och softar, vi har nyss tryckt i oss en varsin pizza fast ingen av oss var hungrig så nu sitter vi här och bara mår illa. Haha! Seg värreeee! Emil frågade om ja hade lust o haka på med hem till Adde och Alexandra nu.. Men jag är nog lite för trött och har galet ont i knät :/ Varit en lång dag idag, fast jag vaknade typ halv 12 ;) Men det behövde jag :) Shoppat och varit på bio med Lina, trevligt värre ju :)

Imorgon ska jag, mamma, T och Lina hem till min låtsas syster Emma :) Ska fika osådär :) Ska bli kul o träffas en sväng, var ju länge sedan. Dessutom så blir det roligt att se hur stor Alvin har blivit, hennes son :) Han är ju nästan 2 månader nu ;)
Jag vet inte riktigt mer vad som händer imorgon, det behöver ju inte hända något hela tiden iof ;) Men jag gillar inte att sitta still, det är tråååååkigt..

Min kära lillasyster Lina sitter och kollar på American History X som går på kanal 5 just nu.. Jag hatar den filmen, är den värsta film jag någonsin sett! Fyyyfan säger jag bara. Jag drömde mardrömmar i veckor efter att jag sett den. USCH! Så jag försöker låta bli att titta nu, men är ju lite svårt..

Justja! Jag läste en fin text i Valbo idag som stod på toalettdörren (ja faktiskt) när jag stod och väntade på syrran som var in:
"Det spelar ingen roll vilken hudfärg man har, huvudsaken är att man har samma färg på hjärtat"

Nej nu blir det mys i soffan med Lina, fast jag vill INTE se American History X.. Skit film!
Kisskiss

Se mig för här är jag.. This is me, and this is real


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0