look into my eyes



halllååååå!

vädret är underbart, helt fucking underbart!
natten till lördag drog hela familjen till Turkiet, utom jag o vovven då :)
helgen har varit riktigt bra :)
i fredags drog jag ner till parken och slog mig ner på en filt med lite vin och frukt tillsammans med Hanna, Camilla och 3 till :) efter en stund drog vi hem till Camilla, och så kom Kristian förbi också :) Trevligt!
Sen när dom skulle ut på Kharma (krogen) så satt jag mig på cykeln o trampade hem :)
Hela familjen skulle ju åka till flygplatsen på natten, så jag gick in och la mig o sov en timme.
Sen så vaknade jag när dom åkte :) En killkompis som bor i Falun ringde mig vid 3 på natten o frågade o jag var vaken o om jag hade lust o säga hej en sväng :) Så han kom hit och snackade lite, vi har typ inte träffats på 2 år? Så det var trevligt :) Jag somnade typ 5 på morgonen (hade jätte svårt att somna) och gick upp 9 på lördagen sen..
Igår så mådde jag FRUKTANSVÄRT dåligt när jag vaknade.. Iallafall så kom pappa o hämtade mig här hemma, och vi drog ut till stugan o jag träffade Emma o satt o pratade med henne rätt länge. Mysig tjej d! Sen gick jag ut till stugan där mina släktingar har stuga ute på udden och käkade pastasallad och SOOOOOV!
Pappa väckte mig efter ett tag o jag badade, sen åkte vi till Ockelbomarkaden..
Det är det sämsta beslutet jag tagit i mitt liv tror jag, haha! Nästan iallafall
Det har ju varit över 30 grader varmt både lördag o söndag nu så det var INTE skönt på marknaden eftersom att jag dessutom mådde fruktansvärt dåligt.. Vi gick igenom halva marknaden och vi köpte en pommes o mumsade lite på.. Sen köpte jag munkar, BÄSTA MED HELA MARKNADEN! haha!
iallafall så åkte vi tillbaka till stugan igen och jag badade IGEN ;)
sen la jag mig i soffan och skulle kika på fotboll, men jag somnade. haha! ;)
när jag vaknade så skjutsade pappa hem mig och så på kvällen runt 21 kom Emma, Evelina, TG och Emil hem till mig och vi grillade ;)  haha vi fick aldrig igång min gasolgrill för att vi är sämst, så vi åkte o köpte en engångsgrill ist :D haha! jag vill inte sova själv inatt så jag o hunden följde med Emil hem och sov hemma hos honom, TACK! :)
Idag har jag varit i stugan heeeeeeeeeela dagen :) Badat massa gånger, pluggat körkortsteori och sen bara haft det bra. Viktor, Micke, jag o pappa käkade pizza därute tillsammans också :)
Nu får vi se vad som händer, hejhej!


Jag och finaste lillasyster Frida

Jag

Viktor badar


Jag i fredags



Familjen är det absolut vackraste och viktigaste i mitt liv!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0