UTTRÅKAD

VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor - bra fråga, ekonom kanske
Vem av dina vänner är mest lik dig (inte utseendemässigt) - oj, vet faktiskt inte
Vem är mest högljudd - Evelina?
Vem får dig mest att skratta - Hanna!
Vem har du känt längst - Evelina
Vem är blygast - vet inte?
När grät du mest - De senaste 3 åren
Bästa känslan - Lycka!
Värsta känslan - ENSAMHETEN
Vart vill du bo i framtiden - Öppen för det mesta, men inte Sandviken tack :)


HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Jaa
Blivit dissad - Si
Rymt hemifrån - försökt.
Föreställt dig ditt ragg naken - yes
Skolkat - haha ja
Tänkt på självmord - njaa
Sovit utomhus - jaa
Gråtit i skolan - yes
Spytt i skolan - neej
Velat bli modell - funderat på det, men har inte gått längre än till tanken. det är inget för mig..
Gjort något dumt som du skrattat åt idag - skrämt mamma, haha!
Sett en död människa - typ
Druckit alkohol - jaa
Ätit sushi - råfisk, nej tack :)
Varit på scen - ja
Snattat - en gång, när jag var liten.
Retats - haha självklart, vem har inte?
Blivit nerslagen - halvt?

DU
Svär - för mycket ja.
Sjunger bra -  inte direkt
Duschar dagligen - ja
Vill gå på högskola/universitet - ja, jag funderar på de :)
Vill gifta dig - ja :)
Tror på dig själv - ja, vem ska annars göra det? :)
Kommer överens med dina föräldrar - oftast ja :)
Gillar åska - om jag är ensam - så nej! om jag har något att mysa med- så ja!!
Äger en Ipod - ja, iPod Shuffle heter den tror ja. haha
Ber - nej
Går till kyrkan - neej
Sover med gosedjur - nej
För dagbok - nej
Dansar i regn - har hänt, höhö
Sjunger i duschen - ibland ;)


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - mamma
Du pratade i telefon med - emelie östlund
Du smsade med - micke
Du kramade - Maria Öberg
Du skällde på - vet inte?
Du sportade med - haha, oj vet inte ;b


SENAST DU
Skrattade - för en liten stund sedan
Grät - kommer inte ihåg
Filmen du såg - Wallander - Vittnet
Tuggade tuggummi - igår
Drog ett skämt - kommer inte ihåg
Sjöng en sång - sitter o sjunger just nu


VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster - Grannens hus, blommor, gräs, mm.
Lyssnar du på musik nu - Melissa Horn
Vad har du på dig - mjukisbrallor och en stor lila t-shirt
Vad är det på din musmatta - har ingen musmatta


TROR DU PÅ
Liv på andra planeter - kanske
Mirakel - ja
Magi - nja
Kärlek vid första ögonkastet - javisst
Gud - nej
Satan - nej
Spöken - absolut!
Tomten - nja, jag är ganska så säker på att han inte finns faktiskt.


RANDOM
Vilket land skulle du vilja besöka - finns så otroligt många, men om jag får välja ett? australien!
Hur många plattor äger du - oj, det är en del
Hur många kuddar sover du med - 4
Dricker du mjölk - laktosfrimjölk
Person du hatar mest - lögnare
Tror du gud är en tjej - gud finns inte
Vad borde man uppfinna - något smart
Är du ett hälsofreak - no way
Om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra - åka dit?
Vilket är det värsta vädret - garanterat snöoväder
Lekte du med barbie som liten - jaa
Hur många betyg har du ig i - vet inte?


nu ska jag kliva in i duschen och sedan iväg.

den här dagen har varit den värsta på länge, jag mår riktigt jävla dåligt..

vi ses.

kisskiss

 

jag är människa, jag är jag

man kan inte leka med mina känslor och mitt liv som du gör

det måste finnas ett slut, nu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0