15/6 - 2010

Nil volentibus arduum

- Inget är omöjligt för den som har viljan -


idag har jag städat i princip heeela förmiddagen och kvällen!
kl. 12 började jag jobba :)
på förmiddagen försökte jag få lite ordning på alla kläder jag har rensat ur garderoben.
sen har jag plockat, shit va grejer jag har! ;b
nu på kvällen har jag dammsugit, skulle ha behövt torka golv också.
men d får bli imorgon eller nått sånt.
har även möblerat om, har ju precis bytt tillbaka till mitt gamla rum här hemma hos mamma.
mycke större :) men gillar d ändå inte, är typ blå väggar. men efter sommaren ska jag nog flytta ner i källaren,
till rummet där. ännu större rum! :)
men det blir nog helt okej häruppe med, bara man får i ordning här inne.

idag skulle jag ha börjat min försäsongsträning enligt schemat också.
men jag fick världens huvudvärk på kvällen, hade så ont så jag mådde illa (migrän??).
så jag gick o la mig vid 19, och sov till ungefär 20. skönt!
men jag har fortfarande ont i huvudet - dock inte alls lika mycket som innan jag fick sova!
så det blev ingen powerwalk idag, tråkigt! :/
iallafall så har jag framkallat en massa kort som jag har kollat igenom idag, fiiina! :)
ska sätta in en del kort i ramar, tänka hänga upp en massa på väggarna i mitt rum.
jag tycker att det är såå fint, får ju en sån personligtouch.
dessutom ska jag nog förstora några, blir nog sjukt fint :)
idag har jag bara satt in ett kort i en ram, som jag har ställt på mitt nattduksbord bredvid sängen nu.
en bild på mig när jag spelar handboll, för att jag ska se varje morgon vad jag strävar efter.
att få spela handboll igen, jag saknar det som fan!

nej nu ska jag ut och träffa en polare en sväng o lämna en grej.
sen krypa ner under täcket och försöka sova till en film eller så.
godnatt
puss


här har du en bild på min fina ram som står bredvid sängen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0