3 juni - sommaren är här på riktigt♥

solen är här fortfarande!
jag har solat flera dagar i rad nu, det är sååååå härligt!
sommaren är här, jag mår bra.
blev ett konstigt slut på 2009 och en konstig början på 2010.
nu ska det bli bra, jag ska må bra.
det är mitt liv, och jag tänker fan leva det!
göra det JAG vill göra.
Lev i nuet, lev idag! För imorgon kan det vara för sent.. Lev för dig själv och ingen annan.
Var den du är och alltid kommer vara bäst på att vara - DIG SJÄLV!
Livet kommer att bli så jävla mycket enklare att leva då.
Det är bara DU som kan förändra DITT liv!!


just nu
sitter jag ute i solen på altanen och bara njuuuuuter
jag tar dagen som den kommer.
går upp på morgonen, käkar frukost (havregrynsgröt), sen tar jag bara dagen som den kommer..
*Fånga dagen!*

idag ska jag ut till stugan, vara med människor jag tycker om.
människor som förgyller min vardag. sola, bada, umgås och mååååla :)
senare blir det nog promenad och sen hem till emil tror ja :)

nej nu ska jag sola lite, och bara ha det bäääst :)
hejdå snyggingar



kvällspromenad i solen för några dagar sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0