Dagens

Dagens sämsta och idiotiska uttalande (handlar om Kronprinsessan Victoria) får Victoria Silverstedt stå för: "Det känns så speciellt att hon gifter sig med en sån här underbar normal kille från Hälsingland där jag är uppväxt."
Ledsen stumpan, men Prins Daniel är ifrån OCKELBO, vilket ligger i GÄSTRIKLAND!

Dagens snyggaste:
Prins Carl-Philip, snyggare människa finns det nog inte♥♥♥♥♥

Dagens vackraste:
Kronprinsessan Victoria och Prins Daniels bröllop, helt sjukt fint!♥

Dagens roligaste:
Drömfesten i Sandviken, jätte trevligt! Människor i olika åldrar och det var as trevligt :) Hanna Hedlund från Singing Bee kom dit som "Hemlig gäst" också, grym röst!!

Dagens tröttaste:
jagjagjagjagjag!

Nu ska jag slänga mig i sängen och kika på Bröllopsmiddagen ♥♥

tjingeling!
(Jag är liiite (läs MYCKET!!) avundsjuk på Prins Daniels syster, Anna Westling som sitter bredvid Prins Carl-Philip på Bröllopsmiddagen)


min outfit på Drömfesten
leggings, hm
tunika, hm
jeansväst (NY, köpt idag!!), bikbok
solbrillor, kommer inte ihåg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0