for you, TG

and this heart is for my angels♥

Don't live too fast, troubles will come, and they will pass.

jag har inte kunnat somnat, jag är så arg. eller nej jag är nog inte de heller, mest bara ledsen och besviken.
kanske på mig själv, jag vet inte.
jag har fått lära mig att alltid lyssna på mitt hjärta, idag önskar jag att jag inte bara skulle ha gjort det.
hjärnan hade rätt - stopp, det får vara nog nu. aldrig mer!
hjärtat sa något helt annat - det är ju bra (oftast). jag är ju kär (jag älskar ju honom).

jag kan inte rå för mina känslor. ja jag kommer alltid att älska dig.
men det betyder verkligen inte att jag vill leva tillsammans med dig, för det vill jag inte.
men både du och jag, och så många fler vet att när jag blev tillsammans med dig, så fick jag även två små änglar med. och jag saknar dem varje dag.
idag såg jag en av dem, kunde inte prata med henne..
men jag fick se, jag sken upp, jag log.
det är inte fel att sakna och älska.
det kommer jag alltid att göra, så låt mig göra det.
tiden läker inte alla sår


this is me, my feelings -
and I'm proud
jag går vidare, mitt liv går vidare.
men ibland vänder jag mig om och blickar tillbaka, litelite grann.
det måste man få göra, jag vet inte hur jag ska tänka ibland bara.
jag ser det som en stor förlust i mitt liv att jag inte har mina små änglar med mig, varje dag - som förut.
men jag är ändå stolt, jag är väldigt stolt. hur mycket jag har varit med om hittills i mitt liv som 17 åring.
ja jag är fan stolt över mig själv!!

jag lever för mig själv, ingen annan.
mitt liv, mina beslut, mina konsekvenser, mina problem och min lycka!
jagjagjagjagjag

JAG ÄR MIG SJÄLV, antingen gillar man de - eller så hatar man det och DRAR!

GODNATT!



du kommer aldrig att få komma nära inpå mitt liv igen, ditt svin!


Kommentarer
TG

finns här <3!

2010-06-18 @ 09:02:36
Rebecca

Tack världens bästa! <3

2010-06-18 @ 18:29:27
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0