jobbjobbjobb

jag är så fruktansvärt jävla trött.
jobbar typ 1,5 timme till kanske.
jag vill sova nu! men får väl tänka positivt - cash
det är alltid nått!

imorgon
ska jag nog ta en tripp in till Köpis med familjen om inte det blir fint väder, för då åker vi till mormorsstuga i Bovik istället :)
men enligt yr.no så ska det bli dåligt väder så.
jag behöver en lång svart kofta, nå nytt linne och en snygg tränings tshirt/linne :)

jag har
faktiskt ingen aning om vad resten av helgen har att erbjuda, men det märks :)
inge jobb iallafall :)
jag vill nog bara ta det lugnt, och vila. ska ju köra igång träningen på måndag igen så, jag behöver vilan.
kroppen måste ju vila ibland den också, haha :)

nej nu ska jag nog kika på lite tv, sen hoppas på att jag får sluta snart!
jag är så sjuuuuuukligt trött - hungrig också!
måste börja äta 6 ggr om dagen i små portioner om jag ska träna som jag gör, annars kommer jag vara hungrig jäääämt!

sov så gott alla sötisar, godnatt - puss

rebecca



älskar den här bilden




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0