Kärleken och smärtan som tar hål på både hjärta och själ

två små, som jag saknar av hela mitt hjärta♥
alla kort, alla minnen som finns överallt i min närhet.
vart jag än går så tänker jag på er..
finns ingen som förstår hur ont det gör att vara utan er, hur mycket jag saknar er..

man gör sina val i livet, ibland lätta - ibland svåra..
jag har tagit många beslut i mitt liv, men bara ett av dem som har gjort så in i helvete ont!
och även idag 6 månader senare, så gör det precis lika ont..
det svider i hjärtat - jag älskar, längtar och saknar..

jag bara hoppas på att smärtan ska gå över, att jag ska acceptera läget.
men det går inte..
jag kommer alltid att älska er, mina små älsklingar

ingen kan någonsin ta ifrån mig min kärlek och mina känslor


Varför ska livet vara så jävla orättvist?

Ingeeeeen förstår!

jag kommer alltid att älska er, no matter what!
det kan INGEN ta ifrån mig!



/ rebecca


Kommentarer
Johanna

Jag kan inte säga att jag förstår, för jag har inte förlorat... Men jag kan säga att jag vet, för jag bär samma kärlek, om än till två andra små änglar<3



Bara någon som varit eller är förstår allt som är kring och med den kärleken. Kärlek som alla borde unnas, kännas, visas och dela. Men kärlek inte alla står ut med, klarar bära eller orkar med att se.



Kärlek kan inte mätas, inte jämföras eller vägas. Kärleken går dit den själv vill och som du skriver, ingen kan ta den ifrån än!



Jag kan bara tänka mig hur ont det faktiskt gör! =/

2010-06-04 @ 16:36:46
URL: http://mylife-mydreams.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0