mår du dåligt av att jag mår sjukt bra utan dig?

jag är så less på alla idioter, och alla idiotiska lögner!
tur att jag har lämnat, gått vidare och lever idag jäääävligt lycklig!

livet hittills har fan inte varit lätt, men nu står jag upp och är redo för livet som aldrig förr!
livet leker!


näääämen tjaaaba!

solen skiner, det är varmt som fan och jag mår bra :)
nu ska jag jag kasta mig ut i värmen med lillasyster Lina och spela spel i solen ;)
jag älskar det här, ingenting kan stoppa mig - ingenting!
skulle ha tränat ikväll också, så det blir nog så..

längtar till midsommar, grillning i stugan med världens bästa släkt och sen iväg på fest.
jag mår bra!<3

ha det grymt, för de har jag!
puss


Kommentarer
Hahahahaha

Hahahahaha

2010-07-15 @ 02:29:29
Rebecca

Söt sådär du :)

2010-07-15 @ 21:36:25
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0