today is your day


"Live every day as if it were your last, because one of these days you will be right"



hey babes!
jag har typ sovit heeela förmiddagen..
eftersom det är nå krångel med mitt knä igen nu så har jag så sjuuukt ont så kan inte sova på nätterna, helt omöjligt.
ska träffa ortoped imorgon, hoppas dom vet va de är! träningen som precis hade kommit igång skit bra..
hoppas det fixar sig fooooort!! vill träna NUUUU!

har precis dragit på min jeansshorts och t-shirt nu.
ska ringa mamsen nu, måste handla lite :)
slut på havregryn (MÅÅÅSTE ju ha till min gröt på morgonen ;D)..
sen ska jag nog ringa min lillasyster som har fått sommarlov

nu måste jag sticka, puss

imorgon -
SKOLAVSLUTNING!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0