Träningsvecka nr 2, vecka 25

Måndag: Rehabövningar, träningsprog A - endast teknik (avklarat)
Tisdag: Promenad 120 steg/min - 30 min
Onsdag: Rehabövningar, träningsprog B - endast teknik
Torsdag: Cykel, 45 min
Fredag: Rehabövningar, träningsprog A+* - *betyder att jag ska köra övningarna med lite fart, få upp pulsen ordentligt.
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Hejsan!
Här ovan har ni mitt träningsprog för veckan, ser likadant ut den här veckan som förra :)
Men kommer bli lite ändringar om nån vecka :)

Idag är det underbart fint väder ute :) Före frukost var jag ut på gräsmattan och körde ett träningspass, jätte skönt men fruktansvärt varmt i solen ;) Så jag tränade i sportbh och "cykelshorts" tillslut. Haha!
Efter det så fixade jag frukost, havregrynsgröt och ett glad juice :) Slängde mig i soffan och kikade lite tv :)
När jag hade käkat upp frullen så slängde jag på mig bikinin och min keps (ja ni läste rätt, keps - som jag aldrig använder annars :b), men är så skönt att ha de i solen och speciellt när man läser en bok också. Blir ju skugga på boken då, toppen! :)
Iallafall så la jag mig på en handduk ute på gräsattan och läste en bra bok och stekte lite :)

En timme senare insåg jag att det blåste för kallt, brrrr.. Envisa jag gav upp och gick in ;)
Och nu sitter jag här, trött och seg. Men jaja, sånt är livet :)
Jag funderar på om jag ska köpa en "burk" med pulver för att göra proteindrink som mellanmål ibland.
Frågan är om det är bra, eller dåligt. Om jag tränar för lite eller inte.. Om det är värt pengar eller inte (kostar endå över 300 spänn)..
Det märks, jag har hört att det ska vara riktigt bra. Lean Pro som de heter.
Någon som vet? :)

Nej nu ska jag klä på mig, för mamsen och jag ska till Köpis och köpa en gräsklippare.. Haha!
Ha en underbar dag ute i solen, puss!




Bra eller Dåligt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0