Trött - Tröttare - Rebecca?

hejsanhejsan!
jag och lillasyster Lina ligger halvt döda i soffan, vi är så sjuuuuuuuuuuukt trötta!
jag förstår ju Lina som gick upp halv 8, men jag då? :/ jag sov ju till typ 10.. och är ändå trött nu!
vad beror det på? jag fattar ingenting!
menmen

vi ligger och väntar på att maten ska bli klar - korvstroganoff m ris :) underbart gott!
fast jag inte alls är speciellt förtjust i korv, men aja :)
ikväll blir det filmmys med Lina och kanske Frida med lite chips o dipp.
mumma! jag har ju inte ätit nå onyttigt alls i helgen, så jag tycker att jag är värd det idag ;)

nej nu ropar mamsen att käket är klart :)
ha de bra så hörs vi kanske senare,
puss


köpa eller inte?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0