Tidsfördriv

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
".. försökte minnas vad det var hon hade sett hos mig en gång i tiden. Hon verkade lite ställd."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen :)

3. Vad var det senast du såg på tv?
Made på MTV

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
20.58 (haha! klockan va 20.59, ja är GRYM!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik, Melissa Horn :)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

typ vid 14.30, var och hämtade min lillasyster hos sin pojkvän :)

7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?
Kollat en massa bloggar

8. Vad har du på dej?
bh, t-shirt, mjukisbrallor, trosor och strumpor

9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Läskiga drömmar. Usch! Tänker inte skriva om d här..

10. När skrattade du senast?
Tidigare idag, när min syster hade skickat mail till nån människa om en keyboard.

11. Vad finns i rummet där du är nu?
gardiner, tv, dator, stolar, byrå, garderob, fotöljer, bord, pall, massamassa kläder, dvd, säng, mobil, mobilladdare, tv o dvd dosor, böcker, parfymer, fotografier, tavlor, rosor, lampa, m.m..

12. Har du sett något konstigt på sistone?
ja, inatt..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
är väl inte skit kul, tidsfördriv..

14. Vilken vad den senaste filmen du såg?
Hm.. Don't remember..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj.. Lägenhet, kläder, säkert nå mer o sen skulle jag SPAAAARA!

16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
Att jag är född rödhårig (men är naturligt blond nu).

17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
De håller ja för mig själv!

18. Tycker du om att dansa?
Oja!

19. Georg Bush?
Ingen kommentar, TACK!

20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Det håller jag för mig själv, annars får man väl aldrig ha det "i fred".

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut! Utan tvekan.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ingen aning. Jag vet inte ja tror på "Gud"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0