första veckan avklarad!

tjaaa snyggingar :)
första veckan med träningsschema är avklarad!

jag sitter just nu i min säng och har ont i huvudet, helt slut i kroppen är jag också..
kanske inte så konstigt som jag har hållt igång några dagar nu.
jag har tvättat, städat/plockat och tränat varje dag den här veckan nu..
så nu är ja skit trött i kroppen..

idag var jag på stan med mamma :)
vi köpte en soda streamer och ett nytt (LILA, ja lila) strykjärn (skit snyggt btw) :)
sen fikade vi på Lasses (saikfiket) med Ann, Niklas och 2 till :)
justia, sen åkte jag, mamma och tommy hem till Emma (min låtsassyster), Staffan & barnen också :)
Alvin och Vera är sååå söta :)
Vera och jag var och lekte i lekparken, mysig tjej :)

När vi kom hem igen sen så grillade vi, sen blev d träning för min del.
Sen träffade jag Emil (min låtsasbror) på stan och så kom mamma och Tommy o hämtade upp oss.
Skjutsade Emil till tågstationen i Gävle och sen åkte vi hem.

Nu sitter jag här (3 timmar efter att vi kommit hem) och är helt slut!
Ska sova nu, ska upp 07.30 imorgon bitti - träning med världens bästa sjukgymnast Mattias imorgon bitti.
Sista träningen tillsammans på 8 veckor (!!!!!!) - hur ska detta gå :O

Godnatt, puss


Mitt träningsschema den här veckan;

Måndag: Rehabövningar, träningsprog A - endast teknik
Tisdag: Promenad 120 steg/min - 30 min (Vilade hela dagen, migrän)
Onsdag: Rehabövningar, träningsprog B - endast teknik
Torsdag: Cykel, 45 min Powerwalk 123 steg/min - 30 min
Fredag: Rehabövningar, träningsprog A+* - *betyder att jag ska köra övningarna med lite fart, få upp pulsen ordentligt.
Lördag: VILA
Söndag: VILA


saknar er tjejer

handboll är det bästa som finns


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0