Du känner ingenting, du som skriver om vad kärlek är

ååh jag är så trött..
blir så trött på vissa människor också.
men jag ska fan låta bli att lägga energi på det hela nu, tråkigt bara att ännu en människa ska behöva utsättas för det jag redan blivit utsatt för. men vill man inte lyssna, så visst. varsågod! det är ditt liv, inte mitt..
men jag säger som mamma: han har väl börjat om på nästa människa nu, går bakom ryggen och man är helt blind - kärleken är blind


skiter i det där nu! you're out of my life

idag har det hänt en del.
imorse gick jag upp 07.30, trött som ett as!
kunde inte somna i natt, var så arg och besviken..
iallafall så gick jag upp, drog på mig träningskläderna och som en zombie gick jag ut i köket och fixade frukost.. blev havregrynsgröt (som vanligt, höhö).
satt mig på cykeln och trampade upp till sjukhuset, körde ett hårt träningspass :)
så sköööönt att få svettas som fan! :)
sen kom Mattias (garanterat VÄRLDENS BÄSTA sjukgymnast!!!) förbi och vi snackade lite.
pratade lite om träningen, om vad som händer nu i sommar och så körde vi några övningar tillsammans.
såg skit bra ut för min del tyckte han, låg till och med lite före i träningsschemat *STOLT* ;)
så nu träffar jag inte Mattias förren typ 23 augusti eller nått, sorgligt ju!
sjukt kul att träna med honom, peppar mig som fan!! :)
menmen, jag fixar den här sommaren själv. jag kan, jag vill, jag vågar - JAG SKA

efter träningen tog jag cykeln hem, slängde mig i soffan och var så sjuuuukt trött.
höll på somna, men bara låg och slappade ett tag :)
sedan tog jag en lååång skönt dusch, underbart efter ett hårt träningspass.
fixade lite lunch (känner mig sååå duktig, jag som är rätt duktig på att slarva annars - de funkar inte när jag ska träna såhär mycket!!), de blev omelett, sallad och så två grova rågmackor med ost :) gott!

vid kl. 13.30 gick jag upp till sjukhuset och mötte mamma när hon slutade jobbet :)
vi åkte ner på glasbanken (systembolaget) för mamsen skulle köpa nå rosévin och öl :)
sen åkte vi o handlade lite på ICA Maxi :)

när jag kom hem så såg jag att jag hade fått hem mina "provbågar" :)
jag ska ju köpa nya glasögon så jag har beställt hem provbågar, 6 olika :)
men nu har jag nog bestämt mig, men vi får se :)

jag jobbar just nu, började typ kl.18 - så ska återgå till de nu :)
när jag slutar kanske de blir fest, vi får se :)
tjingeling!

förresten, ingen träning i helgen för då har jag vilodagar - såååå skönt!
fast jag kommer bli rastlös, hihi

såhär ser brillorna ut som jag nog tänker köpa, göööör snygga ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0