jag tittar ut över parken för att se om jag kan se dig

heej snyggingar :)

hoppas allt är bra med er, mig är det gryyymt med.
trött och mätt som fan bara!

idag
har jag varit med mamma o kikat på en nya gräsklippare ;)
våran gamla har gått sönder, haha :)
efter de så åkte vi ut till Bovik (just de, jag körde hela vägen) till mormors stuga :)
det var så sjuuukt mycke mygg därute :/ så vi blev inte kvar så länge.. :)
fikade lite (haha, jag knölade i mig 3 kanelbullar - mums!) och sen åkte vi hem till Sandviken igen. Vi åkte och handlade på ICA Maxi och sen hem.

När vi kom hem så slängde jag mig på soffan och tog de lugnt.
Så jävla trött, fattar inte varför? :/ Hm..
Sen var vi o hämtade lite käk nu ikväll :)
Blev pizza för min del, kebab o hamburgare för dom andra :)

Just nu sitter och jag funderar över vilka idioter de finns.
Fast jag orkar faktiskt inte bry mig längre :)
Är ju deras liv, deras val och deras problem - eller kanske ska säga hennes?!
Jag har kommit därifrån och är glad.
Man har gått waaaay to far, när man är på mina systrar..


Imorgon
är det iallafall NY vecka och NYA bekymmer/problem och förhoppningsvis NYA äventyr :)
Ny träningsvecka vet jag iallafall att det är, och det är bara underbart.
På fredag är det midsommarafton också, jag älskar de!

Nu ska jag iallafall slänga mig i soffan och bara ta det luuugnt :)
Just de, jag sitter och kikar på lite tillskott eftersom de blir en del träning för mig nu..
Lean Pro verkar vara skit bra, får se om jag köper de :)

Mitt träningsschema för v. 25 får ni nog imorgon :)
Ha en bra kväll, puss

P.S Filmen This is it om Michael Jackson går ikväll på kanal 3, kl 21.00 om ni vill se den. Jag har redan sett den, helt okej :) D.S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0